Tuesday 23 September 2014

Rahman Dahlan = Baruah malaya

YB Rahman Dahlan (Kota Belud)

Para pengundi di Kota Belud x kira agama dan bangsa mengundi beliau... mereka percaya orang ini akan menjadi WAKIL yg baik..

walaupun Rahman Dahlan bukan Kristian, para penganut Kristian pun turut sama mengundi beliau kerana apa pun agama Rahman ni bukan jadi masalah.....

tapi apa yg mereka dapat selepas orang ini berjaya menjadi wakil rakyat?

Rahman Dahlan ini mengeluarkan satu kenyataan menyokong seruan Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali untuk membakar Al-Kitab (Bible versi Bahasa Indonesia) yang mengandungi perkataan “Allah”

Belum pun ada kemajuan yg dibawanya, itulah hadiah pertama YB ini kepada rakyat Sabah khususnya Kota Belud.

orang ini lah yg UMNO letak sebagai menteri kesejahteraan bandar, perumahan dan kerajaan tempatan. lawak~

Dan kini, beliau adalah penyokong kuat usaha yg memperlekehkan tuntutan hak Sabah Sarawak.

Abdul Rahman Dahlan dalam laman wall FCBnya mempertikaikan kenyataan Dr Jeffry berkaitan dengan versi penubuhan Malaysia.

Rahman Dahlan-MP Kota Belud sudah sinonim dengan imejnya sebagai baruah Malaya, kuat angkat kaki dan bersekongkol untuk memperlekeh keupayaan Sabahan untuk berpengetahuan dan berfikiran secara waras dan terbuka.

Orang ini juga menyarankan kerajaan agar mengambil tindakan tegas terhadap kita yg mahukan Sabah Sarawak keluar daripada Malaysia. Sampai begitu sekali dia mo menyakiti orang Sabah sendiri? Dia mahu kita diseksa di dalam ISA? Wakil rakyat apa begini?!?!

Shame on u Rahman Dahlan. Ko akan ketahui nasib ko dalam pilihan raya akan datang!

Sebarkan...

Source:

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...