Tuesday 4 November 2014

Masih Ragu-ragu dengan Kebolehan GoPetition???

Menjadi orang yang berpengetahuan memang susah tetapi menjadi orang bodoh pula, sangat senang. Sebab untuk menjadi bodoh, tidak perlu tahu apa-apa. 

Kadang-kadang orang BODOH seringkali dikaitkan dengan peribahasa, seperti KATAK DI BAWAH TEMPURUNG kelapa. Saya SANGSI jika ada katak di bawah tempurung kepala kita. 

Saya tahu semua orang akan mengalaminya tetapi , saya juga tidak terkecuali tetapi akan ada satu masa yang kita tidak tahu, semua orang tahu.

Jika anda tidak ingin menjadi bodoh selamanya, adalah lebih baik kita lihat banyak perkara yang telah dilakukan oleh GoPetitioin. Aspek pertama yang harus kita ketahui ialah SIAPA yang pernah BERJAYA didalam kempen didalam GoPetition? Kejayaan mereka dilihat melalui http://www.gopetition.com/success-stories.htm Dan testimoni http://www.gopetition.com/testimonials.html
  
Anda juga boleh membaca kenyataan yang dibuat oleh John POPE didalam http://www.reputation.com/reputationwatch/blog/expert-interview-john-pope, hasil daripada temubual beliau bersama dengan mereka yang ingin mengetahui kebenaran tentang GoPetition. 

Dia juga memberikan saranan kepada semua umat manusia di seluruh dunia untuk turut serta atau mengambil bahagian didalam kempen yang berkaitan dengan kemanusiaan. 

Manusia yang mencipta SOFTWARE Gopetition bukan satu atau dua hari. Ada software yang dicipta sehingga bertahun-tahun lamanya. Ia dicipta dengan teliti berdasarkan kepada KAJIAN yang dibuat oleh pembuat SOFTWARE terhadap INTERAKSI MANUSIA dan mereka menghadapi TRIAL and ERROR setiap kali membuat UJIAN... (>>>Meneruskan Pembacaan<<< )

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...